Hoe werkt het digitaal verwerken van mijn administratie?

Bij AXP Direct werken we veilig in de cloud om je administratie digitaal en efficiënt te verwerken. Onze werkwijze is eenvoudig en gebruiksvriendelijk.

  1. Automatisch inlezen van facturen: Met onze geavanceerde scan- en herkentechnologie lezen we facturen automatisch in. Dit betekent dat je facturen eenvoudig kunt indienen via e-mail, onze app of webupload. Onze software herkent en categoriseert de gegevens direct, waardoor handmatige invoer wordt beperkt tot een minimum.
  2. Inzage en beheer: Via Exact Online heb je overal en altijd inzicht in jouw cijfers. Dit platform biedt een overzichtelijke en real-time weergave van je financiële situatie, zodat je altijd up-to-date bent. Je kunt eenvoudig verkoopfacturen opstellen en versturen, en alle transacties worden direct verwerkt en bijgewerkt in je administratie.
  3. Veiligheid en toegankelijkheid: We werken veilig in de cloud, wat betekent dat je gegevens altijd beschermd zijn en je er altijd toegang tot hebt. Onze systemen zijn voorzien van de nieuwste beveiligingstechnologieën zodat de privacy en integriteit van je financiële gegevens worden gewaarborgd.
  4. Gebruiksvriendelijkheid: Ons proces is ontworpen met het oog op gebruiksgemak. Of je nu onderweg bent of op kantoor, je kunt eenvoudig toegang krijgen tot je administratie, documenten indienen en je financiële gegevens beheren.

 

Door deze digitale aanpak garanderen we een service die zowel efficiënt als betrouwbaar is, zodat jij je kunt focussen op het ondernemen.